Business Service Club

Witamy w Klasie Business

Ford Polska oferuje specjalny Program Business Service Club (BSC), będący ofertą obsługi posprzedażnej skierowaną do Klientów Flotowych realizowaną w autoryzowanych Stacjach Obsługi Ford. Oferta BSC zapewnia profesjonalną opiekę serwisową pojazdom firmowym obejmującą serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko – lakierniczą dla nowych pojazdów jak i już eksploatowanych.

Pakiet Twój Wybór

Pakiet Serwisowy Twój Wybór zapewnia pełną opiekę nad parkiem samochodowym Klienta w ustalonym czasie realizowaną u Dealera Koordynatora w oparciu o oraz rzeczywiste koszty usług posprzedażnych oparte na:

·  stałej stawce jednostki pracy serwisu u Dealera Koordynatora,

·  stałej wartości rabatu na części zamienne u Dealera Koordynatora,

·  jednolitych normach czasowych producenta (LTS) u Dealera Koordynatora.

Struktury serwisowe dla obsługi flot w BSC

W celu zapewnienia Klientom właściwej opieki posprzedażnej w sieci Autoryzowanych Stacji Obsługi Forda, na mocy umowy pomiędzy Ford Polska a wybraną grupą Autoryzowanych Dealerów, zostały powołane struktury handlowe i operacyjne, których zadaniem jest realizacja tego celu.

Każdy Autoryzowany Dealer Forda będący uczestnikiem programu Business Service Club posiada Dział Serwisowej Obsługi Flot, którego zadaniem jest obsługa Twojej floty samochodów.

Personel Działu Serwisowej Obsługi Flot posiada oddzielne stanowisko obsługi i został wyposażony we wszystkie niezbędne środki techniczne m.in.:  telefon komórkowy, telefon stacjonarny i faks z odrębnym numerem oraz, komputer z indywidualnym adresem poczty elektronicznej. Wszystkie te środki zapewniają sprawną i szybką komunikację z Klientem oraz z Działami Serwisowej Obsługi Flot w sieci Autoryzowanych Stacji Obsługi Forda uczestników Business Service Club.

Liczba osób pracujących w tych działach została tak dobrana, by w pełni spełnić oczekiwania Klientów, co do czasu trwania usługi oraz jej jakości.

Personel Działów Serwisowej Obsługi Flot został gruntownie przeszkolony w zakresie standardów obsługi posprzedażnej, poznał szczegółowo oczekiwania Klientów Flotowych i otrzymał duże kompetencje, aby móc szybko i elastycznie reagować na Twoje potrzeby.

Pakiet Gwarant

Pakiet Serwisowy Gwarant zapewnia stałe koszty obsługi serwisowej dla samochodów nowych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta oraz okresu eksploatacji pojazdów. 

Pakiet Serwisowy Gwarant zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu, jedną fakturę, stałe koszty obsługi serwisowej (ryczałt miesięczny) dla samochodów obsługiwanych w sieci dealerów BSC w ustalonym czasie, przy uwzględnieniu limitu przebiegu, jaki został zadeklarowany przez Klienta oraz okresu eksploatacji pojazdów. 

Pakiet Opieka 

Pakiet Serwisowy Opieka zapewnia sieciową opiekę koordynatora serwisu nad parkiem samochodowym Klienta oraz rzeczywiste koszty obsługi posprzedażnej w sieci Dealerów BSC oparte na:

·  stałej stawce jednostki pracy serwisu,

·  stałej wartości rabatu na części zamienne,

·  jednolitych normach czasowych producenta (LTS).

Pakiet Twój Wybór

Pakiet Serwisowy Twój Wybór zapewnia pełną opiekę nad parkiem samochodowym Klienta w ustalonym czasie realizowaną u Dealera Koordynatora w oparciu o oraz rzeczywiste koszty usług posprzedażnych oparte na:

·  stałej stawce jednostki pracy serwisu u Dealera Koordynatora,

·  stałej wartości rabatu na części zamienne u Dealera Koordynatora,

·  jednolitych normach czasowych producenta (LTS) u Dealera Koordynatora.


Chcesz przetestować samochód?

Zamów jazdę próbną!

Skorzystaj z poniższego formularza w celu zamówienia jazdy próbnej. Oddzwonimy do Ciebie, pamiętaj tylko żeby podać poprawne dane kontaktowe.